Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Full rulle.

Av J B - 4 april 2008 18:12

Var inte alls lika varmt ute som igår, blåste en hel del. :/ Så de vart lite bus i lekparken för att sen gå ner till affären o handla lite till middagen, köpte oss varsin glass. När vi sen skulle hem igen var de rent ut sagt svinkallt ute o blåste massor, solen hade försvunnit. Traska då hem o myste ner oss i soffan varav Melanie somnade på min mage. Sen kikade jag och Oliwer på lite tecknat medans hon sov. Var sen ute o sparkade lite boll innan älsklingen slutade. Åkte då iväg o köpte ny dammsugare. Mamma & "pappa" var sen hit för att ta med all skit som skulle till tippen. Skönt att få bort skiten. De hade även hämtat ut nya fotpallen som äntligen har kommit! ;) Så nu blir de en sen middag, väntar på maten som står i ugnen. Kycklinggratäng med fetaost. Muuuums. Är riktigt hungrig!

Resten av kvällen blir de lugnt, älsklingen ska iväg på träning, själv ska vi glo lite hockey.


Ha en trevlig kväll!

 
 
Ingen bild

Camilla

5 april 2008 07:49

Åh vad skönt att bli av med skräp, men tror Robin ska till tippen idag och slänga halva lägenheten och vinden idag. Kan inte förstå att vi samlat på oss så himla mkt skräp under den här tiden.

 
Ingen bild

Emelie

5 april 2008 08:38

HAr börjat skriva inn på http://nelliesmamma.wordpress.com/

Lösen glass.
Vet inte om det funkar ännu men du kan ju skriva till mig om du inte ser inläggen.

 
Ingen bild

Jessiie

5 april 2008 09:55

Emelie, de funkade! Kommer du använda några av de andra 2 som du haft? Annars tar jag bort dem från länkarna o lägger till denna nya!

 
Ingen bild

Jessiie

5 april 2008 09:55

Camilla, ja de är riktigt skönt att bli av med skiten. :) Man samlar på sig massa skit.

 
Emelie

Emelie

5 april 2008 10:14

Eftersom du skrev ut lösenordet så fick jag byta. Hör av dig så jag kan skicka det nya.

http://nelliesmamma.wordpress.com

 
Hellyh

Hellyh

5 april 2008 11:59

Åhh ! Får man tigga till sej receptet?

http://hellyh.wordpress.com

 
Ingen bild

Jessiie

5 april 2008 13:46

Emelie, De var verkligen inte meningen att godkänna den kommentaren. de gick av bara farten! är så lessen ;(
Du får gärna skicka nya så godkänner jag inte den!

 
Hellyh

Hellyh

5 april 2008 18:38

Tack gumman !

http://hellyh.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards