Alla inlägg den 11 april 2008

Av J B - 11 april 2008 19:55

Aa när älsklingen åkte till sin träning för ett tag sen poppade vi lite popcorn som jag o barnen smarra, hockeyn som står på tv o de kikar på. De får vara uppe lite längre ikväll då de vart senare sovning mitt på dagen idag. Så kanske vi får lite sovmorgon imorrn ;) Alltid gött. Dock ska älsklingen upp tidigt imorrn då han har match men så är de.


Ha en mysig kväll.

Av J B - 11 april 2008 13:05

Ja äntligen fredag o om några timmar slutar min älskling. Äntligen helg! Massa myys o inge jobb.

Mamma kom hit imorse och hjälpte till med degarna till bullarna, eftersom de vart så misslyckat då jag gjorde de sist. Så nu har vi massa bullar tills tisdag. Barnen har precis ätit lunch o jag har precis lagt dem för att sova lite. Jag ska inta soffan o slappa lite.

Ovido - Quiz & Flashcards