Alla inlägg den 12 april 2008

Av J B - 12 april 2008 16:52

Vi åkte iväg till leklandet och fördrev en timme där, de gillade barnen. Mycke bättre än på lekstunden, så de var kanon. När vi var färdiglekta så åkte vi till Ikea för barnen skulle få i sig lite lunch. Kikade mest igenom bara. Tröttnat på Ikea. I bilen slocknade båda barnen, var ganska väntat. Vart handling o sen åkte vi hem. Så ska alldeles strax påbörja maten, är riktigt hungrig. Sen blir de mys resten av kvällen med att äta lite gott ;)



Av J B - 12 april 2008 09:23

Gud vad tröttsamt! Orka med mera snö, nej tack!

Har sovit otroligt lite timmar inatt, gick och la mig strax efter 00 varav jag hade sovit på soffan innan jag tog mig ork till att lägga mig i sängen. En timme senare så kröp älsklingen ner i säng o väckte mig. Buse! <3 Innan man lyckats somna om så var klockan iallafall 03, gaah fick lite smått panik.

Var sen upp till Melanie vid 06:30. Lyckades inte somna om innan klockan ringde för älsklingen. Sen vaknade Melanie igen. Tog då in henne så vi låg o myste, hon somnade om o när jag precis höll på att göra desamma så vaknade Oliwer, så ja jag är trött idag. Hon sover ännu, så jag o Oliwer väntar på att hon ska vakna så vi kan äta frukost. När sen älskling kommer hem från matchen så ska vi åka till de nya leklandet o se om de har nåt skoj att bjuda på. Resten av dagen vet jag inte alls vad som händer?


Niklas, Oliwer & Melanie är de bästa jag vet! Jag älskar er! <3

Av J B - 12 april 2008 09:14

Utmanad..Jag har blivit utmanad av Malin.

tre namn du går under: Jessica, Mamma, Älskling.
tre saker som skrämmer dej: Döden, att de ska hända nåt med närastående, äckliga djur.
tre saker du har på dej: Mysbyxor, t-shirt, raggsockor.
tre sanningar: Jag är kär, jag har 5 tatueringar, har världens bästa familj.
tre saker jag verkligen vill ha: Fast jobb, hus & mycke pengar.
tre personer jag utmanar: Emelie, Nina & Emma.

Ovido - Quiz & Flashcards