Alla inlägg den 22 april 2008

Av J B - 22 april 2008 21:58

Vilan hade gått super på dagis, Oliwer hade fårgat efter sin napp men han accepterade att de fanns ingen napp o somnade. Gick hem och gjorde ordning mellis, supergod fruktsallad och satt och njöt på balkongen. Myys väder vill jag lova. Vart middag åt barnen och svärmor kom över för att vara med fisarna. Så himla skönt att få lite egen tid sådär. Var iväg i 2 timmar och kom hem så jag hann säga godnatt och lägga fisarna. Ingen napp även ikväll, han låg och pratade en stund men sen vart de tyst o han sov. Så jag tycker att de har gått väldigt bra.

Jag är väldigt trött, så de blir snart sängen för min del. Kommer kännas tungt att inte ha älsklingen breve sig förens inatt, då han ska iväg o jobba några timmar.


Godnatt.

Av J B - 22 april 2008 13:37

Vilket humör jag är på, de är helt sjukt vad våren och solen gör en lycklig, för att inte tala om hur lycklig jag verkligen är och hur kanon allt känns i livet. Så lycklig som jag är just nu har jag inte vart på väldigt väldigt länge.

Jag är verkligen super glad att du kom in i mitt liv Niklas, jag kan inte beskriva den känslan att ha dig nära. Du betyder oerhört mycket i mitt/vårat liv. Du är en helt fantastisk person som jag älskar sjukt mycket! <3


Efter att ha lämnat barnen på dagis, så var de promenad dags till gymmet, tog 45min dit för att sen gymma 30min och slutligen vart de 15min på crosstrainern, vart även solning. Sen lite pussande på älsklingen som jobbar precis breve gymmet för att sen traska hemåt ( 45min ) och slänga i sig lite lunch. Har även vart iväg och storhandlat, så himla skönt att få göra de utan barn. Mycke smidigare. Så har precis packat ur allt och ska snart ner o hämta hem fisarna. Jag känner mig riktigt duktig i dag att ha rört på mig så mycke, ännu gladare är jag att de visar neråt på vågen en massa! ;) Och mer ska de bli! GÖTT MOS! Jag är verkligen taggad till 100% nu, snart är sommarn här och jag vill gärna våga visa mig ute på stranden! :)



Ovido - Quiz & Flashcards