Direktlänk till inlägg 22 april 2008

Fantasktiskt!

Av J B - 22 april 2008 13:37

Vilket humör jag är på, de är helt sjukt vad våren och solen gör en lycklig, för att inte tala om hur lycklig jag verkligen är och hur kanon allt känns i livet. Så lycklig som jag är just nu har jag inte vart på väldigt väldigt länge.

Jag är verkligen super glad att du kom in i mitt liv Niklas, jag kan inte beskriva den känslan att ha dig nära. Du betyder oerhört mycket i mitt/vårat liv. Du är en helt fantastisk person som jag älskar sjukt mycket! <3


Efter att ha lämnat barnen på dagis, så var de promenad dags till gymmet, tog 45min dit för att sen gymma 30min och slutligen vart de 15min på crosstrainern, vart även solning. Sen lite pussande på älsklingen som jobbar precis breve gymmet för att sen traska hemåt ( 45min ) och slänga i sig lite lunch. Har även vart iväg och storhandlat, så himla skönt att få göra de utan barn. Mycke smidigare. Så har precis packat ur allt och ska snart ner o hämta hem fisarna. Jag känner mig riktigt duktig i dag att ha rört på mig så mycke, ännu gladare är jag att de visar neråt på vågen en massa! ;) Och mer ska de bli! GÖTT MOS! Jag är verkligen taggad till 100% nu, snart är sommarn här och jag vill gärna våga visa mig ute på stranden! :)



 
 
Nina

Nina

22 april 2008 15:25

Ja man blire jätteglad av solen. :) Och det är så mycket roligare att va ute å gå nu. :)

http://ninawikizz.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

22 april 2008 16:58

hur mkt ska du gå ner egentligen ? :O

 
alexandra

alexandra

22 april 2008 21:17

de är så skönt me sooool :D

http://lolabrin.blogg.se

 
Ingen bild

jessiie

22 april 2008 21:57

Elin, några kilon.

 
Hellyh

Hellyh

23 april 2008 17:27

Låter kanon att du mår så bra, det gör mej glad & vad dutkig du är på att röra på dej !

http://hellyh.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards