Direktlänk till inlägg 1 april 2008

April April.

Av J B - 1 april 2008 10:57

Ja då var de April då, och de är 2 veckor kvar tills Oliwer blir 3år! :O

Efter lämningen på dagis så drog jag igång musiken o började gå. Vart en lång promenad på 1½timme, otroligt skönt. Så nu slappar jag mest för att varva ner, de känns i benen. Ska snart hoppa in i duschen o sen enbart slappa som gäller.

Idag kommer svärmor hit efter jobbet för att busa med barnen då Oliwer ville ha hit henne  redan efter dopet i lördags.

Så jag och älsklingen tänkte åka iväg o käka för att vara ensamma en stund bara, sen blir de att kika på Mora-Leksand på tvn.


Jag lurade mamma ganska så bra idag, så hon höll på att trilla va stolen när hon läste mitt sms, så hon ringde upp och frågade om de var ett april skämt o självklart var de det! :)


N, O & M ni är allt för mig. Jag älskar er mest! <3

 
 
BeaTris

BeaTris

1 april 2008 11:18

Hon kör vanlig cirkelträning, med bara kroppen som belastning. Sen kan man själv välja vilket program man vill köra, från det som jag körde till ett pass på 60 minuter tror jag. Så man kan ju prova sig fram vad man klarar. Har ju bara kört idag men kommer nog fortsätta. Det är ju inte så stor summa om man inte blir nöjd, men du får kanske skynda på om det snart kommer ett nytt nummer.

http://beatris.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elaine

1 april 2008 11:45

Jag hoppas att jag själv inte blir lurad idag... jag e rätt lättlurad!

 
Ingen bild

Camilla

1 april 2008 12:16

Men trodde mamma skulle göra mat åt mig iadg ju :)

 
Ingen bild

Jessiie

1 april 2008 13:03

Camilla, skulle hon?=)

 
Hellyh

Hellyh

1 april 2008 22:08

Vad var det för aprilskämt tro?

http://hellyh.wordpress.com

 
Ingen bild

Camilla

2 april 2008 10:14

Nej det skulle hon inte, men hon brukar ju göra det om jag säger till så :) Då får hon laga mat åt mig idag då :)

 
Ingen bild

Jessiie

2 april 2008 10:46

camilla, ja de får hon göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards