Direktlänk till inlägg 8 april 2008

1 vecka kvar ..

Av J B - 8 april 2008 09:33

Tills Oliwer blir 3år!


Oliwer började hosta mycket igår kväll, så han fick sig en dos med hostmedicin, han vaknade även inatt o hostade så han fick lite mera då, sen sov han bra resten av natten så tyckte han kunde gå till dagis idag då han inte hade nån feber eller någonting annat o hostan var bättre.

Melanie har även denna natt krånglat, de är så jobbigt att hålla på att gå upp till henne när man inte mår helt hundra själv o innan man somnar om efter man vart upp så känner man sig helt slut när de väl är dags att gå upp på morgonen.

Så idag ska de bli skönt att vara för sig själv några timmar. Vila huvudet. Eftersom huvudvärken ständigt gör ont. Skulle ha tagit kontakt med läkare men är nog rädd för att de är nå farligt? :( Kanske därför jag skjuter på de hela men nu måste jag verkligen det för jag orkar inte gå såhär ..

Iallafall efter jag lämnat barnen på dagis så åkte jag ner o handla grejer till bakning. Om jag ska ge mig på de idag eller imorrn de visar sig. Måste ju baka tills nästa vecka åt Oliwer.


Soffan nästa. / Gone.

 
 
Ingen bild

Elin

8 april 2008 15:31

Grattis förskott Oliwer!! :D

 
Lisa.H

Lisa.H

8 april 2008 19:55

Ja du.. när jag har ont i huvudet beror det OFTAST på för lite vatten eller sömn.. Är de inget av det kanske du ska kolla upp de, ifall de är migrän? Då finns de ju hjälp! Kraaam.

http://fliza83.blogg.se

 
Malin

Malin

8 april 2008 21:10

Usch då, lät inte alls kul med huvudvärk hela tiden. Det är säkert inget farligt. En sak som du kanske redan har uteslutit men som jag kan tipsa om är att kolla synen, det kan ju vara den som spökar! Vaknätter känner jag igen, skitjobbigt och man är helt slut. Hoppas att du/ni får en bättre natt inatt!

http://hemmahoshellgren.blogg.se

 
Emelie

Emelie

8 april 2008 21:44

Men gumman, ring nu dit imorgon ! Du måste få det kollat.

KRam

http://nelliesmamma.wordpress.com

 
Ingen bild

Jessiie

9 april 2008 07:47

Emelie, Ska göra det! Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards