Alla inlägg under maj 2008

Av J B - 6 maj 2008 08:20

Ja minst sagt, riktigt irriterad är jag!

De bara small till i tvn igår och bilden vart helt svart! :(

Så måste ringa o höra mig för vad de kostar, om de är samma fel som förra gången så blir de inte billigt precis! Tur de gick på garantin förra gången.

IRRITERAD!!!

Av J B - 5 maj 2008 19:12

Älsklingen kom hem nästan lika fort som han åkte till träningen, skulle vara senare träning, så jag passade på att ta mig en kort promenad på 35minuter. Nu har han precis åkt igen, bara barnen lagt sig så ska jag in i duschen o sen slappa i soffan.

Av J B - 5 maj 2008 15:27

Kändes tungt att vakna imorse och ingen älskling låg breve, vart så otroligt skönt att ha haft han ledig flera dagar. Men de är snart helg, försöker jag intala mig. Jag ser verkligen fram emot helgen!

Efter frukost imorse så gick vi ut och lekte lite, vart en sväng på affären oxå, sen var de bara hem o äta lunch för sen var de sovning för Melanie, medans jag och Oliwer slappa i soffan o kikade på tv. Nyss ätit lite mellis och snart slutar älsklingen.

Ikväll tänkte jag mig ut på en promenad igen efter jag lagt barnen o älsklingen kommit hem från sin träning. Blir även promenad imorrn, då jag bokade klipptid tills imorrn så tänkte gå dit och på hemvägen om jag hinner med att träna en sväng annars bara sola.

Av J B - 4 maj 2008 18:46

Vaknade imorse vid 06:30 av Melanie, så var in o hon fick sig en flaska välling, för att somna om. Somnade om jag med såklart, upp igen sen vid 08 då Oliwer ville ha ny blöja o han fick en flaska välling med. Så somnade han med om då han fortfarande var trött. Till slut när klockan var 10 vaknade jag igen av han så då gick vi upp och förberedde frukost, båda Melanie och Älsklingen sov. Var tvungen att väcka Melanie när klockan var 11:30. Trött fiis. Kan ju inte ligga o sova hela dagen då de var underbart väder ute. Så vi begav oss till Marieberg skogen och spenderade några timmar där. Kikade på djuren och lekte i parken, fikade o bara slappa. För att inte glömma att Oliwer lämnade sina sista 2 nappar till grisarna, var dags idag nu då han vart utan i 2 veckor. Så är riktigt stolt över han hur bra de har gått dessa 2 veckor o att de inte var nå problem alls att lämna napparna till grisarna.


Åkte sen hem efter några timmars bus där, för att in o hämta leksakerna och ut o busa i sandlådan, vart bus en stund ute för att sen gå in o förbereda maten, ( grillat ) Ut sen igen o busade och slutligen in för att börja grilla. Sen var de raka vägen ner i badet för fisarna. Dagen har vart underbar, riktig mys söndag.


Men nu ska snart barnen i säng, de går mig verkligen på nerverna när de bara bråkar och gör allt för att göra en sur för de lyssnar inte för fem öre. Man får säga till dem tusen gånger men lyssna, nej du tack!

* tröttsamt att hålla på hela tiden *


Här lämnar Oliwer napparna till grisarna.

Av J B - 3 maj 2008 20:58

Gott de var med grillat.

Sen har de inte vart så mycke mera, barnen la sig strax före 20, då de var trötta och bara bråkade. Jag var bara tvungen att ta mig ut på en promenad, då jag kände mig äcklig efter att ätit en biskvi och mcflurry idag, och sen vart de 5 godisar då barnen fick sitt lördagsgodis, så de kändes inte alls bra. Precis kommit hem från 60minuters promenad. Varvar ner, ska ta o hoppa in i duschen, sen ska jag smarra fruktsallad i soffan o mysa med älsklingen min. <3

Av J B - 3 maj 2008 16:15

Åkte ner på stan och kikade omkring där lite.

Vart även en fika vid vattnet. Mysig lördag med solen som kikade fram lite då o då.

Köpte även hem kött, så blir grillat till middag! Muuuums.

Av J B - 3 maj 2008 09:45

Ha en trevlig lördag! ;)

Av J B - 2 maj 2008 19:00

Idag har vi vart ute en sväng, var iväg till Ö&B. Sen vart de bergvik och lite lunch i magen. Shiit vad folk de vart ute idag asså.

Älsklingen är på match nu och vi ska mysa i soffan till talang, jag o barnen.


Ovido - Quiz & Flashcards