Alla inlägg under maj 2008

Av J B - 27 maj 2008 12:13

Anledningen till att jag var nervös imorse var att jag vart på arbetsintervju imorse, då jag inte hört ett smack om de jag var på för några månader, då de skulle kontakta en i maj vare sig man fick jobb eller inte men inte hört något. Så ringde i fredags om ett intresse från min sida o imorse var jag iväg. Gick strålande, fick skriva anställningsavtal på en gång och första dagen jag ska gå bredvid är redan imorrn .. ville komma igång så fort som möjligt. Så imorrn ska vi upp tidigt, börjar redan 6:45 till 16. Sökte inom Carema hemtjänst. Så de ska bli kul att komma ut o få jobba lite, så trött på att gå hemma nu, så hoppas på massor med jobb.



Av J B - 27 maj 2008 07:47

Ja de vill jag lova, pirrar i kroppen!

Av J B - 26 maj 2008 17:26

Vart en riktigt bra dag, då de var så fint väder imorse så ringde jag o hörde om mamma skulle vara hemma, så vi kunde åka dit ut o leka på gården. Så vi åkte ut dit o de vart massa bus.

Pratat med försäkringsbolaget idag igen, och pengarna skulle komma in denna vecka, känns kanon skönt. Så vi kan åka o köpa en ny tv. Så efter vi vart ute hos mamma så åkte vi förbi bergvik då vi kikat på en tv, men de var slutsålda överallt. Så de kändes suuurt, så nu måste vi hitta någon annan att köpa. Sen har jag även vart in o bokat utlandsresa tills aug. Ska bli såå otroligt skönt att komma iväg, jag riktigt längtar!!! Tunisien bär de av till.

Fast först har vi en semester som jag riktigt lääängtar efter. Massa skoj att se fram emot! <3

Så vart en riktigt bra dag, vi har nyss kommit hem då vi var iväg o åt med Emma, hann bara träffa älsklingen en liten stund nu .. åkte iväg på match..

Så nu blir de bara lugnt resten av kvällen ..

Av J B - 26 maj 2008 09:23

Lämna gärna kommentar o berätta om bra/dåligt med de ?

Skulle bli super glad om ni lämnade ett inlägg :)

Av J B - 26 maj 2008 09:22

Ja tiden går fort! Bara 4månader kvar och så blir hon 2år!! Herreguud.

Av J B - 25 maj 2008 17:59

Vart en riktig kanon dag.

Vart ute i stort sett hela dagen. Jag passade på att ta mig en promenad när barnen sov, sen var de redo o klara för att gå ut när jag kom tillbaks. Så idag har de blivit många steg, och närmare än 1mil. Känns kanon efter gårdagen med allt gott. Alldeles strax badet som gäller, så skitiga som barnen är efter idag.

Av J B - 25 maj 2008 08:56

Ja de vill jag lova. Var upp en gång till Melanie inatt men de var inge skrik eller så, tror hon drömmer en hel del just nu. Iallafall vaknade jag 8:30 då jag hörde båda barnen. Så de blir att ta tillbaks hennes spjälsäng, hon är tydligen inte redo för större säng o de visa hon i natt då hon sovit precis som hon ska o inte vakna sådär tidigt heller.

Solen skiner och de kommer nog bli en underbar dag med detta väder, mors dag med. Men de är inge viktigt så.

Ha en trevlig dag!

Av J B - 24 maj 2008 20:59

Älsklingen var iväg o träna imorse, så när han kom hem igen så vart deb ara duschen o käk o sen åkte vi strax efter 12 ut till skoghall o mötte upp svärmor & Torbjörn för de var marknad där. Så gick lite där, barnen åkte karusell och sen vart de korv innan vi skulle bege oss iväg en bit för att kika på fotbollen. Barnen var jätte snälla och busade järnet med att sparka boll o sen hade de sandlåda där med massa leksaker så de var perfekt. När allt var klart där så åkte vi hem till svärmor igen för att de skulle grilla så vi käkade där. Vi kom hem för bara en liten stund sen, så barnen åkte i säng på en gång. Jag och älsklingen ska svulla lite chips, dipp o godis. Så imorrn kan jag lova att jag ska ut o gå en riktigt lång promenad. Är ju endå trots allt lördag idag så man får svulla idag :)

För del delen så fick Melanie lägga sig i spjälsängen nu ikväll, får se om hon sover bättre inatt? Gör hon det, så får hon fortsätta med sin spjälsäng, hon är väl inte mogen ännu för större säng då. Vi får se hur de hela blir.


Ha en mysig kväll, för de tänker jag ha med min älskling! <3

Ovido - Quiz & Flashcards