Alla inlägg under september 2008

Av J B - 26 september 2008 08:48

Tiden har gått så sjukt fort, dessa 2år. Kan inte fatta att för 2år sen kom denna lilla underbara fis till världen.

Grattis Melanie, mammas fiis! <3

Av J B - 25 september 2008 20:57

Har jag inte alls hunnit med allt som skulle göras men de är endå lugnt. Var iväg o storhandla, köpt vinterskor o overaller till barnen. Känns skönt att ha allt klart inför vintern nu.Hem och packa ur allt, o sen kom Emma, vi gjorde lite moccarutor. Åkte sen iväg för jag skulle hämta upp byxor som jag vunnit på tradera, onödigt att skicka då hon bodde här i Karlstad. Sen har vi ätit middag ute idag. Hem o busa med barnen och nu har de precis lagt sig, så ska vi sätta igång med lite bak och slå in paket, fixa med ballonger. Städa får bli imorrn bitti.

Av J B - 25 september 2008 07:50

Idag är de mycke som ska göras, ska handlas, bakas o städas tills imorrn.

Så full rulle kommer de att vara.

Trött är jag oxå, *gääsp*

Av J B - 24 september 2008 22:07

Jag rent ut sagt hatar larm telefonen när de ringer in massa larm hela tiden, nu ikväll har jag haft 10 larm o man ska hinna med allt. Stress!!

Så nu ska jag mysa med älsklingen innan läggdags.

Av J B - 24 september 2008 13:19

Efter att ätit lunch så la vi oss o myste i soffan, Melanie somnade på en gång nästan, dock vart de inte så lång sovning, men hon har ju redan sovit 2 gånger nu idag. Oliwer sover ännu, o jag somnade en stund jag med, men såklart då man vilar så ringer alltid telefonen. Men nu är vi uppe iallafall.


Jag är så konstant sugen på sötsaker så jag tror att jag håller på att dö, någon som har nåt bra tips hur man får bort detta? De är jobbigt!!

Av J B - 24 september 2008 09:23

Något gott att ha i tårtan?

Tips önskas!

Av J B - 24 september 2008 08:59

Solen skiner och de är så mysigt, men inge skoj att vi får lov att vara inne ;( Melanie har ännu feber o är snorig. Mina barn har verkligen fått en förmåga att vakna till o ropa/skrika mellan 04:30 -05, de är ingen rolig tid, iaf inte när man jobbar o ska upp 05:20, har så svårt att somna om, o imorse var de nåt hela tiden o sen ringde älsklingens klocka när jag typ hade somnat, o sen har de vart liv sen han gick till jobbet, så nu är jag trött. Har VAB idag med, halva dagen, har delad tur så jag ska jobba ikväll.

De är barnprogram som de tittas på nu, Melanie bäddade ner sig i soffan med en filt o ligger där o myser.

Av J B - 23 september 2008 17:41

M sov i 2,5 timme, efter de klädde vi på oss o gick ner för att handla, hem o fikade lite. O somnade en stund på soffan medans vi kikade på barnprogram. Resten av dagen har vi bara slappat. Nyss ätit middag men M åt ingenting, så idag har hon levt på saft och en kaka. Hon säger väl till när hon känner sig hungrig. Ska fortsätta slappa i soffan o kika på barnprogramen som börjar snart. Älskling åkte iväg på träning.

Ovido - Quiz & Flashcards