Alla inlägg under april 2008

Av J B - 2 april 2008 09:11

Ja idag mår jag inge vidare, hade jätte svårt att somna om i natt efter jag vart upp en gång. Vaknade med huvudvärk IGEN. Skulle egentligen ringt min läkare men de passar inge bra just nu då jag är utan bil för tillfället. Orkar inte krångla med annat, de blir en slapp dag. Skulle dock behövt tömma ur förrådet o köra skit till tippen men vi får se när de blir.

Så skulle man vart ute o gått oxå, men de har jag verkligen ingen energi till idag, de får bli imorrn om jag mår bättre än idag.

Min mage mår inte heller bra efter maten igår. Nej usch vad jag klagar idag.

Klagodag.

Av J B - 1 april 2008 20:25

Vart mongolisk buffe. Jag är super mätt!!

Nu har jag ätit för flera dagar framöver, känns som man gått upp 10kg! Bläää!

Av J B - 1 april 2008 10:57

Ja då var de April då, och de är 2 veckor kvar tills Oliwer blir 3år! :O

Efter lämningen på dagis så drog jag igång musiken o började gå. Vart en lång promenad på 1½timme, otroligt skönt. Så nu slappar jag mest för att varva ner, de känns i benen. Ska snart hoppa in i duschen o sen enbart slappa som gäller.

Idag kommer svärmor hit efter jobbet för att busa med barnen då Oliwer ville ha hit henne  redan efter dopet i lördags.

Så jag och älsklingen tänkte åka iväg o käka för att vara ensamma en stund bara, sen blir de att kika på Mora-Leksand på tvn.


Jag lurade mamma ganska så bra idag, så hon höll på att trilla va stolen när hon läste mitt sms, så hon ringde upp och frågade om de var ett april skämt o självklart var de det! :)


N, O & M ni är allt för mig. Jag älskar er mest! <3

Ovido - Quiz & Flashcards